BU ÜRÜNDE
HIZLI TASARIM KONTROLÜ

Tek Renk Adisyon - 10x14 cm


Yaprak
Renk
Cilt
Toplam Fiyat

KDV Dahil



Seçtiğiniz özelliklerde ürün basımı yapılamamaktadır.
Lütfen özellikleri değiştirerek tekrar deneyiniz.

Baskılarım Ne Zaman Elimde Olur ?
brosur.com.tr
Siparişinizi Oluşturun

Ürünleri sepete ekleyin, ödemenizi yaparak siparişi oluşturun. Tasarımlarınızı, siparişinizi oluşturduktan hemen sonra ya da dilediğiniz zaman yükleyin.

brosur.com.tr
Tasarımın Kontrolünü Yapalım

Yüklemiş olduğunuz tasarımların baskıya uygunluğu otomasyon robotu veya uzman grafikerlerimiz tarafından ücretsiz kontrol edilir. (Bu bilgi; satın aldığınız ürüne, yüklediğiniz tasarıma ve yükleme aşamasında yaptığınız seçime göre değişiklik gösterir.)

brosur.com.tr
Baskı Dosyanızı Onaylayın

Tasarımınızın baskıya hazır hali e-posta adresinize 15 dk veya 1 iş günü içerisinde gönderilir ve üretilmesi için onaylamanız beklenir. Tümüyle baskıya hazır tasarımlar ise direkt olarak üretime gönderilir. (Bu bilgi; satın aldığınız ürüne, yüklediğiniz tasarıma ve yükleme aşamasında yaptığınız seçime göre değişiklik gösterir.)

brosur.com.tr
Ürünleriniz Üretilsin & Adresinize Gönderilsin

Siz tasarım baskı onayını verdikten sonra ürünleriniz 5 iş günü içerisinde üretilir. Üretim sonrası ürünleriniz özenle kutulanarak adresinize kargolanır.

Nasıl Sipariş Verilebilir?
Web sitemizi tamamen online bir matbaa sistemine çevirerek müşterilerimizin işlemlerini daha kolay gerçekleştirebileceği bir alt yapıyı sizler için hazırladık. Artık web sitemiz üzerinden sepete eklediğiniz ürünleri teslimat seçenekleri, tasarımları ve ödeme aşaması ile beraber hızlıca sipariş edebiliyorsunuz. Aşağıda nasıl sipariş verebileceğinize dair adımları inceleyerek hızlıca bir sipariş oluşturabilirsiniz. 

Üyelik
Sipariş verebilmeniz için öncelikli olarak üye olmanız gerekiyor, eğer hesabınız varsa üye girişi yapabilirsiniz. Üye olurken olabildiğince kısa bilgiler alarak üyeliğinizi tamamlıyoruz. Üye kaydınızı tamamladıktan sonra kayıt olurken girdiğiniz e-posta adresinize bir onay postası gönderiyoruz. Onay linkine tıkladıktan sonra artık üyelik işlemlerini tamamlamış oluyorsunuz.

Ürünü Sepete Ekleme ve Tasarım Hizmeti Desteği
Almak istediğiniz ürünün sayfasına girerek ilgili adet fiyat bilgisinin yanında bulunan sepete ekle butonuna basınız. Sepete Ekle butonuna bastıktan sonra karşınıza tasarım desteği isteyip istemediğinizi soran bir pencere gelecek. Eğer ki tasarım desteği istiyorum seçeneğine evet derseniz o ürün için belirlenmiş olan tasarım destek hizmet ücreti ürüne ek olarak fiyata eklenecektir.

Sepet Yönetimi
Ürününüzü sepete ekledikten sonra otomatik olarak sepete yönlendirilirsiniz. Sepetinize ürünlerini ekleme işlemlerinizi tamamladıktan sonra dilerseniz adetlerinizi güncelleyebilir veya yanlışlıkla tasarım hizmeti desteği eklediyseniz onu da kaldırabilirsiniz.

Tasarım Yükleme veya Wetransfer Linki İletme
Dilerseniz elinizde bulunan tasarımları sepet bölümünde yükleyebiliyorsunuz. Fakat dosya yükleme seçeneği yerine wetransfer'e tasarımlarınızı yüklediyseniz yine linkinizi sepet bölümünde kaydedebilirsiniz. Aynı sepetim sayfasında sipariş notu eklemenizde mümkün.

Teslimat Yöntemi Seçme
Sepetim bölümünde alışverişe devam et butonuna basıldığında teslimat yöntemi seçme sayfasına geçiş yaparsınız. Bu sayfada 2 çeşit teslimat yöntemi var.

1. Yöntem ofisten teslim. Bu yöntem ile ürünlerinizin basım işlemleri tamamlandıktan sonra ofisten sizin teslim almanız gerekmektedir.
2. Yöntem ise kargo ile teslimat bu yöntemi seçerseniz teslimat ve fatura gönderim adreslerinizi seçersiniz ve ürünleriniz basım sonrası direkt adresinize kargolanır.

Ödeme İşlemi
Adres seçimleri sonrası ödeme ekranına ulaşırsınız ve tüm toplam tutarlar sipariş özeti ve adresi detaylarınız gözükür. Kart bilgilerinizi girip mesafeli satış sözleşmesini onaylayıp butona bastığınızda bankanın 3d secure ödeme sayfasına yönlenirsiniz. 3D secure şifresini girip işlemi tamamladıktan sonra siparişiniz başarıyla oluşturulmuştur.

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.
İnternet Sitemizde sunulan ürünlerden sipariş edebilmek için üye olmanız ve sepet bölümünde PDF, PSD, AI, INDD, SVG, EPS formatlarında tasarım dosyalarınızı yüklemeniz gerekmektedir. Gönderdiğiniz dosya/dosyalar baskıya uygun durumdaysa tarafınızdan onay alınır. Bu tasdik işleminden önce siparişinizi herhangi bir tazminat ödemeksizin iptal etme hakkına sahipsiniz. Bunun için talebinizi bilgi@brosur.com.tr adresine e-posta ile veya internet sitemizdeki kayıtlı e-posta adresinizi, sipariş numaranızı iletmeniz gerekmektedir. Siparişin bu şekilde iptali durumunda, siparişinize ilişkin icra ettiğinız ödemenin iadesi, iptal talebinin tarafımıza iletilmesinden itibaren ortalama 4-5 iş gün içerisinde, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza veya banka kartınıza aktarılacaktır.

Dosyanızın baskıya alınmasından sonra siparişin iptali ve ödeme iadesi maalesef bulunmamaktadır.

İade Koşulları

Tarafınızca gönderilen dosyaya uygun olarak basılmış ürünlerin iade seçeneği bulunmamaktadır. Bununla beraber, bu ürünlerde yalnızca tarafımızdan meydana gelen bir probleminin doğması halinde  yine baskıya alınacak ve değişim talebinin kabulünde belirtilen sürede teslim edilecektir.

Ürünlerin bizden meydana gelen bir sebeple yeniden baskıya alınması halinde, ürünün tarafınızca onaylama verildiği şekilde tekraren baskıya alınacağını ve bu kapsamda gönderdiğiniz belgede düzeltme yapılmayacağını da ayrıca belirtmek isteriz.

Kullanılmış ve hasar görmüş ürünler ile tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme durumu olan ürünler iade edilememektedir.

İade İşlemleri

İade işleminin yapılabilmesi için lütfen bilgi@brosur.com.tr veya iletişim numaralarımızdan doğrudan bizimle iletişime geçiniz.

Ürünün yukarıda belirtilen İade Koşulları’na uygun olma durumu tarafımızca denetlenip kontrol edilip iadeye uygun bulunması ve iade onaylaması verilmesinin arından 4-5 iş günü içinde, siparişinize ilişkin meydana getirdiğiniz ödemenin iadesi, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza ya da banka kartınıza aktarılacaktır. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda veya banka hesabınızda görmeniz birkaç gün sürebilmektedir. Belirtilen iade süreci bir tek hesabınızın bulunmuş olduğu bankaya bağlıdır ve bu kapsamda tarafımızın süreçle ilgili herhangi bir hak veya yetkisi bulunmamaktadır.
Card Finans
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Axess
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Maximum
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Paraf
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Advantage
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Sağlam Kart
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Bonus
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
World
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL

Brosur – Online Matbaa Sipariş Süreci


Brosur, her tür baskı ve matbaa ihtiyacınızı online olarak sipariş edebileceğiniz Türkiye’nin en büyük online matbaasıdır. Sitemiz üzerinden sipariş vermek ise geleneksel matbaa süreçleri ile karşılaştırıldığında oldukça kolay ve avantajlıdır. Gelin, Brosur.com.tr üzerinden sipariş vermek yapmanız gerekenleri adım adım ele alalım:

  • İlk adım olarak sipariş vermek istediğiniz ürünü sitemizin üzerinde bulunan arama kutucuğuna yazarak ya da menüyü takip ederek bulunuz.
  • Ürün sayfasına girdikten sonra istediğiniz ürün özelliklerini seçerek ürününüzü sepete ekleyin.
  • Birden çok baskı ihtiyacınız var ise aynı işlemi diğer ihtiyaçlarınız için de tekrarlayın.

Ardından sepetinize gidin ve diğer adımlara ilerleyerek ödemeyi tamamlayın. Ödemenin hemen ardından gelecek tasarım yükleme adımında ilgili siparişleriniz için ilgili tasarımları yükleyerek süreci tamamlayın. Tasarım yüklemeyi ödeme yaptıktan hemen sonra yapabileceğiniz gibi daha sonra da siparişlerim sayfasından ilgili sipariş içerisine giriş yaparak tasarım yüklemeyi yapabilirsiniz.


Ödemenizi ve tasarım yükleme işleminizi tamamladıktan sonra, siparişiniz ilgili birimlere iletilir ve süreç başlamış olur. Siparişleriniz için yüklemiş olduğunuz tasarımlar ilk olarak Baskı Öncesi Grafik ekibimizin kontrolünden geçer. Bu kontrol sonrasında ise tasarımınız baskıya tamamiyle uygun ise ürünleriniz doğrudan baskıya gönderilir. Ancak tasarımınızda ufak değişiklikler yapılırsa bu değişikliklerle ilgili sisteme kayıtlı e-posta adresinize tasarımın son hali gönderilerek onaylamanız beklenir. Gelen bu e-posta içerisindeki tasarımı onaylamadığınız sürece siparişinizin üretimi başlamaz, dolayısıyla teslimat süreci de gecikmiş olur. Eğer yüklemiş olduğunuz tasarımlar baskıya uygun formatta değil ise de gerekli düzeltmeleri yapmanız için tarafınıza geri dönüş sağlanır. Tasarımda gerekli düzenlemeleri yaparak baskıya uygun halini tekrardan yüklemenizden sonra tasarımınız onaylanır ise siparişlerinizin üretimi başlamış olur.


Teslimat Süreci

Ürünleriniz sipariş sürecinde seçmiş olduğunuz özelliklere göre üretildikten sonra ürün sayfasında belirtilen süre içerisinde tarafınıza gönderilmeye çalışılır. Siparişler MNG Kargo aracılığı ile adresinize gönderilir. Bu gönderim şeklinin dışında bir teslimat yöntemi firmamız tarafından kesinlikle uygulanmaz. Böylece oturduğunuz yerden verebileceğiniz baskı siparişleriniz, dilediğiniz adrese teslim edilmiş olur.


Kargo Süreci Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Ürünleriniz kargoya verildikten sonra yaşanabilecek problemlerde en hızlı çözüm; kargo firması (MNG Kargo - 444 06 06) ile görüşmek olacaktır. Yine de böyle durumlarda çözümü hızlandırmak adına biz elimizden gelenin en iyisini sizin memnuniyetiniz için yapıyor olacağız.


Kargo firması, siparişte belirtmiş olduğunuz adreste sizi bulamazsa ürünleriniz bölgenizde kargo şubesine geri götürülür. 3 gün içerisinde ürünlerinizi şubeden teslim almamanız halindeyse üründen firmamıza geri iade edilir. 


Kargonuzu teslim alırken hasar veya eksik ürün olup olmadığını kontrol etmeli ve teslimat kaynaklı bir hasar meydana gelmişse hasar tutanağı tutturmalısınız.


Araçla teslimat yapılmayan şehirden uzak bölgeler ve askeri üs - askeri lojman gibi güvenlik nedeniyle giriş yapılamayan bölgelere teslimat yapılamamaktadır. Adresiniz için bu durumlar söz konusu ise ürünlerinizi farklı bir adrese istemelisiniz. Aksi taktirde yaşanabilecek gecikme ve aksaklıklarda sorumluluk size ait olacaktır.

Tahsilat Makbuzu Fiyatları

İşletmelerin temel ihtiyaçları arasında yer alan tahsilat makbuzu faturalar veya ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesi sırasında ek olarak kullanılan makbuzdur. Ticaret, ürün satışı veya hizmet sektörlerinin tümünde ihtiyaç duyulan bu matbaa ürünü, gerçekleştirilen her alışverişte kullanılması gereken makbuzlar arasında yer alır. Çünkü yapılan işin, verilen hizmetin veya satın alınan ürünün maddi kanıtını ve resmiyete dökümünü bu makbuz ifade eder.

Tahsilat makbuzu her firmada kullanılması gereken temel bir matbaa ürünü olduğu için ürünün firmaya özel olarak hazırlanması gibi bir gereklilik de yer alır. Örnek olarak AAA isimli bir temizlik malzemeleri satışı işletmesi için tahsilat makbuzu basımı yapılması açısından bu işletmenin adı, logosu, internet sitesi adresi, telefonu, fiziki adresi, konumu, mail adresi ve birimlerine ait iletişim adresleri makbuz üzerine işlenerek hizmet verilir.

Günümüzde birçok işletmede ödemeler genellikle hem işletme için yapılan alımlarda hem de işletme içerisinde gerçekleştirilen satışlarda kredi kartları ile yapılmaya başlanmıştır. Ancak örnek olarak bir işletme toptan temizlik ürünlerinin satışını gerçekleştiriyorsa, müşterilerinin yaptığı satın alımlarda bir tahsilat makbuzu kesimi gerçekleştirerek, satın alım karşısında ödemenin nakit veya banka üzerinden nasıl alındığını kayıt altına almış olur. 

Makbuzlarda ödemeyi gerçekleştiren müşterinin adı, unvanı, hangi tarihte ödeme yapıldığı, nakit, çek ya da banka üzerinden yapılan tahsilatın nasıl ve hangi miktar ile yapıldığı gibi bilgiler yer alır. Tahsil eden kişinin ıslak imzası ile teslim alınan bu makbuzlar firma hakkında detaylı bilgileri bulundurduğu için hem alıcı hem satıcı yani hizmet veren ve hizmet alan açısından büyük bir öneme sahiptir. Pos işlemleri, fatura kesimleri ve nakit ödeme gibi tüm işlemlerde bu makbuzların kesilmesi ile muhasebede çok daha pratik sonuçlar elde edilebilir.

Hazır Tahsila​t Makbuzu Örnekleri ve Tasarımları

Firmamız sizler için büyük bir kolaylık oluşturabilmek açısından hazır tahsilat makbuzu imkanını sunmak ile birlikte bu örnekler arasında yaptığınız seçimler ile sadece bilgilerinizi ulaştırmanız vasıtasıyla en hızlı sonuca ulaşmanıza imkan sunar. Çünkü hazır tahsilat makbuzu incelendiğinde gereken tüm bölümlerin yer aldığı ve sadece makbuz üzerinde logo ve firma bilgilerinde değişim yapılması ile kısa sürede basım işleminin yapılması imkanı doğar. Bahsedildiği şekilde de makbuzlarda standart olarak A5 kağıt ölçüsü kullanılırken, makbuzlarda baskı tek yön olarak yapılır.

 

Otokopili Tahsilat MakbuzuPara Tahsilat MakbuzuTahsilat Makbuzu Örneği

 

Tahsilat makbuzu örnekleri arasında seçim gerçekleştirdiğinizde özellikle renk ve sizin için gereken ek kutucukların neler olduğunu belirleyerek kolaylıkla sonuca ulaşabilirsiniz. 60 gram fotokopi kağıdı gibi örnekler üzerinden basımı gerçekleştirilen makbuzlarda her sektör için ihtiyaç duyulan tahsilat makbuzu pratik bir sipariş yöntemi ile talep edilebilir. Sade bir tasarıma sahip olması ve ürünün firmayı net bir şekilde ifade edecek yapısı ile muhasebe işlemlerinde kayıt oluşturması her zaman en önemli ayrıntıdır.

Tahsilat Makbuzu Ölçüleri ve Standartları

Makbuz Türü
Tahsilat Makbuzu Ölçüleri
Standart Tahsilat Makbuzu21 cm x 14,8 cm (A5 boyutunda)
Büyük Tahsilat Makbuzu21 cm x 29,7 cm (A4 boyutunda)
Küçük Tahsilat Makbuzu10,5 cm x 14,8 cm
Dikey Tahsilat Makbuzu10,5 cm x 21 cm
 
Çok farklı ölçülerde tahsilat makbuzları bulunsa da en çok kullanılan tahsilat makbuzu ölçüsü A5 boyutundadır. Ayrıca; tek renk baskılı, otokopili ve numaratörlü şekilde standart türde basım yapılmaktadır.

Tahsilat Makbuzu Basımı ve Baskı Hizmetleri

Hizmetlerimizde işletmelerin POS cihazları ya da fatura kesimleri için makbuz verme işlemlerini sağlayabilmesi açısından her işletmeye uygun bir şekilde tahsilat makbuzu baskı hizmetlerini gerçekleştiriyoruz. İşletmeler aldıkları ödemelerin tahsilatını gerçekleştirdiklerini bu evrak sayesinde gösterme imkanına sahip olurken, günlük hayatta düzenli bir şekilde kullandıkları için de bu ürünün de düzenli bir şekilde tahsilat makbuzu basımı ile hazırlanarak işletmeye ulaştırılması gerekir.

Alınan ve yapılan ödemelerde bir kanıt niteliği oluşturan bu makbuzlarda baskı işlemleri açısından siparişler sayfamız üzerinden kolaylıkla verilebilir. Firmamız yıllar boyunca kaliteli bir şekilde sürdürdüğü yapı ile firmanızın ihtiyacı olan kartvizitbroşür veya afiş baskı çalışmaları işinizi kurumsal bir düzeye taşıyacaktır.

Tahsilat makbuzu, yapılan bir ödemenin kaydını tutmak için kullanılan bir belgedir. Genellikle, bir işletmenin müşterisinden aldığı bir ödemeyi kaydetmek için kullanılır. Tahsilat makbuzları, genellikle A5 boyutunda, tek renk veya renkli olarak basılır.

Tahsilat makbuzlarının basımı için genellikle ofset baskı tekniği kullanılır. Ofset baskı, yüksek kalitede ve düşük maliyetli baskılar ürettiği için tahsilat makbuzu basımı için ideal bir tekniktir.

Tahsilat makbuzlarının basımında dikkat edilmesi gereken bazı noktalar şunlardır:

  • Makbuzun içeriği: Makbuz üzerinde, ödemenin tutarı, tarihi, yapılan ödemenin türü, tahsil eden kişinin adı ve imzası gibi bilgiler yer almalıdır.
  • Makbuzun tasarımı: Makbuz, işletmenin kurumsal kimliğine uygun bir tasarıma sahip olmalıdır.
  • Makbuzun kalitesi: Makbuz, dayanıklı ve kolay okunabilir bir malzemeden üretilmelidir.

Tahsilat makbuzlarının basımını yaptırmak için, bir matbaa firmasına başvurabilirsiniz. Matbaa firması, ihtiyacınıza ve bütçenize uygun bir teklif sunacaktır.

Tahsilat makbuzu basımı yaptırmanın avantajları şunlardır:

  • İşlemlerin kayıt altına alınmasını sağlar.
  • İşlemlerin takibini kolaylaştırır.
  • İşletmenin kurumsal kimliğini yansıtır.

Tahsilat makbuzu basımı için mutlak bir şekilde daha önce de bahsedildiği üzere talep eden firmanın bilgilerinin alınması gerekir. Öncelikle firma logosu, firmanın net ismi, web adresi/adresleri, mail adresi/adresleri, fiziki adresi, telefon numaraları gibi tüm bilgileri tarafımıza ulaştırılmalıdır. Sonrasında baskı işlemleri gerçekleştirilmesi için hangi boyutlarda ve adetlerde makbuz talebi bulunduğu bize iletilerek, sunulan bilgilerin kullanılması ile basım yapılması talep edilmelidir.

Firmalar için standart ölçülerde tahsilat makbuzu tasarımları oluşturuyoruz. Resmi standartlara uygunluk en önemli üretim kriterlerimizdendir. Beyaz sayfalı otokopili ve numaratörlü standart makbuz defterleri, firmaya özel tahsilat işlemleri için tasarlanır. Vektörel tasarımlarla kişiye veya firmaya özel olarak makbuzlar elde ederiz.

Kaparo İçin Makbuzların Önemi

Baskı hizmetleri ilk defadan başlamak üzere her zaman aynı kaliteyi sürdürecek bir yapı ile sağlanır. Firmanız için ilk seferinde gerçekleştirdiğimiz makbuzun baskı işlemleri sonrasında her ihtiyacınızda yeniden talepte bulunduğunuzda kayıtlarda yer alan tasarım ile yeni makbuzlar bir sonraki sayı ile sistemi takip edecek şekilde basılır ve yeniden tarafınıza teslim edilir.

İşletmeler için temel ihtiyaçlar arasında yer alan ön ödeme tahsilat makbuzu ürünleri, üzerinde mutlak bir şekilde belirli bilgilerin bulunması gereken bir makbuzdur. Örneğin, hem firmanın bilgilerinin bulunması hem de ödeme çeşitlerini ifade edecek kutucuklar ile ödemeyi gerçekleştiren kişinin bilgilerini içerecek şekilde bölümler bulundurması gerekir. Makbuz hazırlandıktan sonra her kullanımda ödeme yapan kişinin bilgileri doldurulmalı, ödeme bilgileri işlenmeli ve ödeme yapan kişi ıslak imza ile kaşesini kullanarak makbuzun işlevini yerine getirmesini sağlamalıdır.

İşlevlerini eksiksiz bir şekilde sağlayabilecek yani muhasebe işlemlerinde kolaylıkla kayıt altına alınabilecek açıdan kullanılmak üzere bu makbuzlarda belirli ölçü ve standartlara uygun olarak basım yapılması da gerekir. Örneğin, firmamız tahsilat makbuzu ölçüleri açısından sizlere A5 sayfa boyutunda ürün sunumu gerçekleştirirken, bu ürünlerde birçok farklı standardı da kendi bütçenize ve kullanım tercihlerinize göre belirlemeniz açısından fırsatlar sağlamaktadır. 

Temel olarak tahsilat makbuzu bastırma için A5 sayfa boyutu ülke genelinde her kullanıcı tarafından tercih edilirken, baskının tek renkli olması veya iki renkli olması gibi tercihler de gerçekleştirilebilir. Bu durum temin edeceğiniz makbuzun maliyetinde değişiklik ortaya çıkarabilir. Çünkü tek renk baskı ile renkli baskıda hem kağıt kalitesi hem de kullanılan mürekkep değişiklik oluşturacaktır.

Diğer bir noktada tahsilat makbuzu bastırma için ön plana çıkan standartlar arasında 1 asıl 2 suret yani 3 nüsha ile oluşan bir makbuz sisteminden bahsedilebilir. Makbuzlar 3 nüshalı olmak ile birlikte otokopi özelliğine sahip olduklarından dolayı her 3 sayfada bir sert bir karton malzeme kullanılarak üst beyaz sayfaya yazılan her bilginin alt 2 sayfada da bulunması kolaylıkla sağlanır. Kaliteli görsellik sağlayan çıktılar ile birlikte her işletmeye uygun olan tahsilat makbuzu basımı ile ürünler tarafınıza istediğiniz adetler ile ulaştırılabilir.

Tahsilat Makbuzu Bastırma Fiyatları ve İpuçları

Firmamız üzerinden tahsilat makbuzu bastırma işlemleri gerçekleştirmek istediğinizde sayfamızda görebileceğiniz üzere A5 boyutta olmak üzere otokopili, numaratörlü ve 3 nüshalı olarak size sunulan örneklerin fiyatlarını da sayfanın üst bölümünde net bir şekilde görebilirsiniz. İsterseniz tamamen size özel bir şekilde tasarım yapılmasını isterseniz hazır tahsilat makbuzu ürünleri arasından yapılan seçim ile basım gerçekleştirilmesini talep etme şansınız da yer almaktadır.

Tahsilat makbuzu baskı işlemleri gerçekleştirilirken özellikle belirli noktalara dikkat etmeniz de sizin adınıza çok büyük faydalar oluşturacaktır. Örneğin, makbuzlarda taslak ölçülerini sayfamızda bulunan ölçülere uygun bir şekilde oluşturabilirsiniz. Kendi tarafınızdan hazırladığınız tasarımlarda makbuz üzerinde firma logosu ve iletişim bilgilerini eksiksiz bir şekilde bulundurmanız büyük bir fayda oluşturacaktır. Sıkıntısız bir şekilde kullanılabilecek makbuzlarda bu bilgilerin mutlaka bulunması gerekir.

3 Nüshalı Tahsilat Makbuz Siparişi Verme

3 nüshalı tahsilat makbuzu siparişi vermek için otokopi özelliğine sahip olan kağıt kullanılmaktadır. Makbuz için alınan tüm çıktılar kaliteli bir görsel sunmaktadır. Ofis ya da iş yerleri içerisinde kullanılan bu makbuzlar üzerinde taksit seçenekleri detayları da yer almaktadır. Makbuz tasarımlarında firmaların istekleri belirlenerek bu yönde tasarımlar oluşturulmaktadır. Her sektör içerisinde makbuz kullanımı bulunmaktadır. 3 nüshalı olan tahsilat makbuzları da kullanım alanı en geniş ofis ürünlerinden biridir. Sitemiz üzerinden kolay ve hızlı bir şekilde sipariş oluşturulmaktadır.

Tek Renk Adisyon - 10x14 cm | brosur.com.tr
Tek Renk Adisyon - 10x14 cm Yorumlar
0
0 Yorum
Bu ürün için henüz bir inceleme yapılmamıştır.

Ürün hakkında soru sormak için Giriş Yapın yada Kayıt Olun.



Son Gezdiğiniz Ürünler