Topbar Banner Topbar Banner Topbar Banner
KALAN SÜRE:
Gün
Saat
Dakika
Saniye
TASARIM ŞABLONUNUZ YOK MU ?
Uygun basım özelliklerini seçerek sepetinizde tasarım şablonu bölümünde belirtebilirsiniz.

Pendik Spiralli Günlük Ajanda


Ebat
Sayfa Sayısı
Kağıt
Gövde Baskı

Adet Seçiniz

Baskılı ürünlerde seçtiğiniz adet seçeneği için sadece bir adet tasarım yükleyebilirsiniz. Birden fazla tasarımınız var ise ayrı ayrı adet seçmeniz ve sepete atmanız gerekmektedir.
26 Aralık
Günü Kargoda
- TL +KDV
- TL +KDV
- TL +KDV
Toplam Fiyat

KDV Dahil



Seçtiğiniz özelliklerde ürün basımı yapılamamaktadır.
Lütfen özellikleri değiştirerek tekrar deneyiniz.

Baskılarım Ne Zaman Elimde Olur ?
brosur.com.tr
Siparişinizi Oluşturun

Ürünleri inceleyin, beğendiğinizi seçeneklere göre sepete ekleyin, kolayca ödemenizi yaparak siparişi oluşturun. Tasarımlarınızı, siparişinizi oluştururken ekleyin. Alışveriş deneyiminizi geliştirin.

brosur.com.tr
Tasarımın Kontrolünü Yapalım

Yüklemiş olduğunuz tasarım şablonlarınıb baskıya uygunluğu uzman grafikerlerimiz tarafından ücretsiz olarak kontrol edilir. Gerekiyorsa küçük revizeler yapılır onayınıza gönderilir. Onayınız olmadan asla ilerlemeyiz.

brosur.com.tr
Baskı Dosyanızı Onaylayın

Tasarımınızın baskıya hazır hali e-posta adresinize 15 dk veya 1 iş günü içerisinde gönderilir ve üretilmesi için onaylamanız beklenir. Tümüyle baskıya hazır tasarımlar ise direkt olarak üretime gönderilir. (Bu bilgi; satın aldığınız ürüne, yüklediğiniz tasarıma ve yükleme aşamasında yaptığınız seçime göre değişiklik gösterir.)

brosur.com.tr
Ürünleriniz Tamamlansın & Size Ulaştırılsın

Baskı onayı verdiğiniz siparişinizi ekibimiz 5 iş günü içinde tamamlar. Bu aşamadan sonra siparişte bize ilettiğiniz teslimat adresine ürünleriniz korunaklı şekilde kargolanır.

Bu Ürünle Beraber Satın Alınanlar

Üyelik

Sipariş verebilmeniz için öncelikli olarak üye olmanız gerekiyor, eğer hesabınız varsa üye girişi yapabilirsiniz. Üye olurken olabildiğince kısa bilgiler alarak üyeliğinizi tamamlıyoruz. Üye kaydınızı tamamladıktan sonra kayıt olurken girdiğiniz e-posta adresinize bir onay postası gönderiyoruz. Onay linkine tıkladıktan sonra artık üyelik işlemlerini tamamlamış oluyorsunuz.

Ürünü Sepete Ekleme ve Tasarım Hizmeti Desteği

Almak istediğiniz ürünün sayfasına girerek ilgili adet fiyat bilgisinin yanında bulunan sepete ekle butonuna basınız. Sepete Ekle butonuna bastıktan sonra karşınıza tasarım desteği isteyip istemediğinizi soran bir pencere gelecek. Eğer ki tasarım desteği istiyorum seçeneğine evet derseniz o ürün için belirlenmiş olan tasarım destek hizmet ücreti ürüne ek olarak fiyata eklenecektir.

Sepet Yönetimi

Ürününüzü sepete ekledikten sonra otomatik olarak sepete yönlendirilirsiniz. Sepetinize ürünlerini ekleme işlemlerinizi tamamladıktan sonra dilerseniz adetlerinizi güncelleyebilir veya yanlışlıkla tasarım hizmeti desteği eklediyseniz onu da kaldırabilirsiniz.

Şablon Yükleme

Dilerseniz elinizde bulunan tasarımları sepet bölümünde yükleyebiliyorsunuz.

Teslimat Yöntemi Seçme

Sepetim bölümünde alışverişe devam et butonuna basıldığında teslimat yöntemi seçme sayfasına geçiş yaparsınız. Bu sayfada 2 çeşit teslimat yöntemi var. 1. Yöntem ofisten teslim. Bu yöntem ile ürünlerinizin basım işlemleri tamamlandıktan sonra ofisten sizin teslim almanız gerekmektedir. 2. Yöntem ise kargo ile teslimat bu yöntemi seçerseniz teslimat ve fatura gönderim adreslerinizi seçersiniz ve ürünleriniz basım sonrası direkt adresinize kargolanır.

Ödeme İşlemi

Adres seçimleri sonrası ödeme ekranına ulaşırsınız ve tüm toplam tutarlar sipariş özeti ve adresi detaylarınız gözükür. Kart bilgilerinizi girip mesafeli satış sözleşmesini onaylayıp butona bastığınızda bankanın 3d secure ödeme sayfasına yönlenirsiniz. 3D secure şifresini girip işlemi tamamladıktan sonra siparişiniz başarıyla oluşturulmuştur.

Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

İnternet Sitemizde sunulan ürünlerden sipariş edebilmek için üye olmanız ve sepet bölümünde PDF, PSD, AI, INDD, SVG, EPS formatlarında tasarım dosyalarınızı yüklemeniz gerekmektedir. Gönderdiğiniz dosya/dosyalar baskıya uygun durumdaysa tarafınızdan onay alınır. Bu tasdik işleminden önce siparişinizi herhangi bir tazminat ödemeksizin iptal etme hakkına sahipsiniz. Bunun için talebinizi bilgi@brosur.com.tr adresine e-posta ile veya internet sitemizdeki kayıtlı e-posta adresinizi, sipariş numaranızı iletmeniz gerekmektedir. Siparişin bu şekilde iptali durumunda, siparişinize ilişkin icra ettiğinız ödemenin iadesi, iptal talebinin tarafımıza iletilmesinden itibaren ortalama 4-5 iş gün içerisinde, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza veya banka kartınıza aktarılacaktır.

Dosyanızın baskıya alınmasından sonra siparişin iptali ve ödeme iadesi maalesef bulunmamaktadır.

İade Koşulları

Tarafınızca gönderilen dosyaya uygun olarak basılmış ürünlerin iade seçeneği bulunmamaktadır. Bununla beraber, bu ürünlerde yalnızca tarafımızdan meydana gelen bir probleminin doğması halinde  yine baskıya alınacak ve değişim talebinin kabulünde belirtilen sürede teslim edilecektir.

Ürünlerin bizden meydana gelen bir sebeple yeniden baskıya alınması halinde, ürünün tarafınızca onaylama verildiği şekilde tekraren baskıya alınacağını ve bu kapsamda gönderdiğiniz belgede düzeltme yapılmayacağını da ayrıca belirtmek isteriz.

Kullanılmış ve hasar görmüş ürünler ile tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme durumu olan ürünler iade edilememektedir.

İade İşlemleri

İade işleminin yapılabilmesi için lütfen bilgi@brosur.com.tr veya iletişim numaralarımızdan doğrudan bizimle iletişime geçiniz.

Ürünün yukarıda belirtilen İade Koşulları’na uygun olma durumu tarafımızca denetlenip kontrol edilip iadeye uygun bulunması ve iade onaylaması verilmesinin arından 4-5 iş günü içinde, siparişinize ilişkin meydana getirdiğiniz ödemenin iadesi, ödeme yönteminize bağlı olarak kredi kartınıza ya da banka kartınıza aktarılacaktır. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda veya banka hesabınızda görmeniz birkaç gün sürebilmektedir. Belirtilen iade süreci bir tek hesabınızın bulunmuş olduğu bankaya bağlıdır ve bu kapsamda tarafımızın süreçle ilgili herhangi bir hak veya yetkisi bulunmamaktadır.
Card Finans
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Axess
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Maximum
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Paraf
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Advantage
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Sağlam Kart
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
Bonus
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL
World
Taksit SayısıTaksit TutarıToplam Tutar
2129,77 TL259,53 TL
388,36 TL265,08 TL
647,67 TL286,05 TL

Brosur – Online Matbaa Sipariş Süreci


Brosur, her türlü baskı ve matbaa ihtiyacınızı online olarak karşılayabileceğiniz Türkiye'nin en büyük online matbaasıdır. Sitemizden sipariş vermek, geleneksel matbaa süreçlerine göre oldukça kolay ve avantajlıdır. İşte Brosur.com.tr üzerinden sipariş vermek için izlemeniz gereken adımlar:

İlk olarak, sipariş etmek istediğiniz ürünü sitemizin arama kutusuna yazarak ya da menüden bularak başlayın. Ürün sayfasına girdikten sonra, istediğiniz ürün özelliklerini seçin ve ürünü sepetinize ekleyin. Eğer birden fazla ürüne ihtiyaç duyuyorsanız, aynı işlemi diğer ürünler için de tekrarlayabilirsiniz.

Sonrasında, sepetinize giderek ödeme adımlarına ilerleyin tasarımınız varsa bu aşamada Şablon Yükle alanına ekleyin. Eğer şablon yüklemezseniz ürüne tanımlanmış tasarım ücreti sepetinize eklenecektir.

Ödemenizi ve tasarım yükleme işlemini tamamladıktan sonra, siparişiniz ilgili birimlere iletilir ve süreç başlar. Yüklemiş olduğunuz tasarımlar önce grafik ekibimiz tarafından kontrol edilir. Tasarımınız baskıya uygun bulunursa, doğrudan üretim sürecine geçilir. Ancak tasarımda küçük değişiklikler yapılması gerekirse, bu düzenlemeler tarafınıza e-posta yoluyla gönderilir ve onayınız beklenir. E-postada yer alan tasarımı onaylamadığınız sürece siparişinizin üretimine başlanmaz. Eğer tasarım baskıya uygun değilse, gerekli düzenlemeleri yapmanız için size geri dönüş sağlanır.

Teslimat Süreci

Siparişiniz, seçtiğiniz özelliklere göre üretildikten sonra, ürün sayfasında belirtilen süre içerisinde anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile tarafınıza gönderilir. Ürünler, adresinize teslim edilmek üzere kargoya verilir ve farklı bir teslimat yöntemi uygulanmaz. Bu sayede siparişinizi oturduğunuz yerden verebilir, istediğiniz adrese teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca Bayrampaşa ofisimizde siparişini kendiniz de teslim alabilirisiniz. Bunun için teslimat aşamasında ofisten teslim seçeneğini işaretleyebilirsiniz.

Kargo Süreci Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Ürünleriniz kargoya verildikten sonra herhangi bir problem yaşanması durumunda, MNG Kargo (444 06 06) ile iletişime geçmeniz en hızlı çözüm olacaktır. Buna rağmen biz de sizin memnuniyetiniz için en iyi şekilde yardımcı olacağız. Kargo firması, adresinizde sizi bulamazsa ürünler şubeye götürülür. 3 gün içinde teslim alınmayan ürünler firmamıza geri iade edilir.

Kargonuzu teslim alırken ürünlerinizi hasar veya eksiklik açısından kontrol etmelisiniz. Teslimat kaynaklı bir sorun varsa, hasar tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

Ayrıca, askeri üsler ya da uzak bölgeler gibi araçla teslimat yapılmayan yerlere kargo teslimatı yapılamadığını unutmamalısınız. Eğer bu tür bir adresiniz varsa, siparişinizi farklı bir adrese yönlendirmeniz gerekir. Aksi takdirde gecikme ve aksaklıklardan siz sorumlu olacaksınız.

Pendik, İstanbul’un en eski yerlerşim alanlarından ve yüz ölçümü olarak da İstanbul'un en büyük ilçelerinden biridir. İş ve ofis merkezlerinin ilçenin en canlı caddelerinde olduğunu bildiğimiz için bu ilçemizin de iş ve yaşam koşullarını dikkate aldığımıza önemli noktalardan biri olduğunu söyleyebiliriz.
 
Pendik spiralli ajanda ürünümüz yapısı itibariyle çokça dikkat çeken bir ajandadır. Çalışma ortamlarının en yoğun olduğu ofislerde not almak için özellikle tercih edilmektedir. Tercih edilmesinin ana sebeplerinden biri de termo deriye sahip olmasıdır. Ajandamız 336 sayfadan oluşmaktadır. Göz yormayan 70gr Ivory krem renk sayfalara sahiptir. Bu özelliği de ona not almanın kolaylıklarını sağlamaktadır. Kurumsal olmasının yanında canlı ve enerjik hisler barındıran gizli spiralli ajandalarımıza yakından bakın.
 
En dikkat çeken özelliklerinden biri, spirallerinin iç içe olmasıdır. Bu şekilde kullanımı ile sayfaları daha iyi kavrarken hem şıklığı hem de dayanıklılığı bir arada sunabilmektedir.

Ürünümüz 5 farklı renge sahiptir. Bunlar;
  • Kırmızı
  • Taba
  • Gri
  • Turkuaz
  • Lacivert'ten oluşmaktadır.
17cm genişlik ve 24cm yüksekliği olan bu ürünümüz alacağınız notlar veya çizimleriniz için oldukça ideal bir boyuttadır. Ürünümüzde gofre bulunmaktadır. Yani logo veya belirteceğiniz isimleri ajanda üzerine bastırabiliyoruz. Kurumsal firmaların çoğunlukla tercih ettiği bu baskı yöntemi kullanıcıların o markayı sürekli olarak göz önünde görmesine katkı sağlayacaktır.

Günlük ajanda ihtiyaçlarınızı en estetik şekilde karşılayan bu ürün, her ayrıntısıyla modern yaşamın gerekliliklerine uygun olarak tasarlandı. 336 sayfalık yapısıyla, yıl boyunca kullanabileceğiniz geniş bir not alma alanı sunuyor. Üstelik sayfalar yukarıda da belirttiğimi gibi yazı yazan her kim ise gözlerini yormaz ve konforlu bir deneyim sağlar. Bu yüzden üretimde sayfa tercihimiz 70gr. Ivory krem kağıt olmuştur.

Pendik spiralli defterimiz, hem görselliği hem de kalitesiyle farkını ortaya koymaktadır. Kapak kısmı termo deri olup, dayanıklılığı ve zarifliği ile standart ajandalardan öndedir. Ayrıca seçeneklere eklediğimiz özel gofre baskı ve dijital baskı tekniklerinden birini seçerek özenle süslediğimiz ajandaya şıklığı kadar profesyonellik de kattık. Eğer siz de günlük notlarınızı düzenli şekilde tutmaya büyük gayret gösteriyor ve stil sahibi bir görünüm olsun istiyorsanuz bu ajandayı yanınızdan ayırmak istemeyeceksiniz.
 
Ajandamızın üretim adedi; 25 adetten başlayıp 50 ve 100 adet şeklinde basılıyor. Ürünümüz, eğer kurumsal firmaysanız ekibiniz veya iş ortaklarınız için hazırlansın istiyorsanız bazı modellerimizin üzerine logonuzu da dahil edebiliyoruz. Bunun için bize ulaşarak destek alabilirsiniz.

Termo Deri Kapaklı Spiralli Ajanda

Termo deri kapaklı gizli spiralli ajanda ile yumuşak bir dokuyu devamlı olarak elinizin altında hissedeceksiniz. Sizler için geliştirdiğimiz bu spiralli günlük ajanda tek seferde daha yüksek boyutlu baskı yapabilmenize ve baskı maliyetlerinizin düşmesine hem de reklam ve tanıtım amacıyla kullanılmasına büyük katkı sağlayacaktır. Kullanımı kolaylığı, yıl içerisindeki günler için ayrılmış sayfası ve gözü yormayan 70 gram Ivory krem renk kağıdı ile uzun süre kullanırken notlarınızı kolayca alabileceğiniz ergonomik yapısı sayesinde depolama sorunu olmadan yanınızda hatta cebinizde bulundurabileceğiniz bir ajanda modelimizdir.
 
Ajandamızda öne çıkan özelliklerinden biri de termo deri kaplı olmasıdır. Bu ürünlerimize daha profesyonel bir görünüm sağlamaktadır. Bazı durumlarda spirallerin kıyafetlere takılması veya zarar vermesi söz konusu olurken bu ajandamızda bu durum söz konusu değildir. İster şirketinize ister paydaşlarınıza kurumsal ajanda çözümü olarak sunabilir tanıtım ve reklam çalışmalarınızı bir yıl boyunca ellerinin altında tutmalarına olanak sağlayabilirsiniz.

Logo Baskılı (Gofre) Spiralli Ajanda

Gofre, soğuk baskı anlamı taşımaktadır. Logonuzu veya isminizi spiralli ajandamıza kolaylıkla bastırabilirsiniz. Spiralli ajanda ürünümüz her daim not alabilmenin kolaylığını sunmaktadır. Ajandanın taşınabilirliği, kullanımı ve ergonomik tasarımı iş süreçlerinizi kolaylaştırmanızı sağlayacaktır. 25, 50 ve 100 adet seçerek dilediğiniz baskıyı hızlı bir şekilde bizlere yaptırabilirsiniz.
Spiralli günlük ajanda ürünümüz, not almanın kolaylığını her an yanınızda bulundurmanızı sağlayarak günlük yaşamınızı kolaylaştırır.
 
Ajandanın farklı renklerini tercihinize göre seçebilirsiniz. Ergonomik tasarımı ve taşınabilirliği sayesinde, işlerinizi hızlı ve verimli bir şekilde organize etmenizi sağlayan bu ajanda sadece not almayı kolaylaştırmakla kalmaz aynı zamanda profesyonel iş akışınızda dikkat çekmeyi de kolaylaştırır. Ürünümüzü, ihtiyaçlarınıza göre 25, 50 veya 100 adetlik gruplar halinde sipariş edebilir ve dilediğiniz baskıyı hızlı bir şekilde bizlere yaptırabilirsiniz. İster bireysel kullanımlar için, ister kurumsal etkinlikler ve hediye seçenekleri için olsun mükemmel bir tercih olan bu ajanda iş hayatında ve günlük yaşamda vazgeçilmez bir yardımcınız haline gelecektir.
Pendik Spiralli Günlük Ajanda | brosur.com.tr
Pendik Spiralli Günlük Ajanda Yorumlar
0
0 Yorum
Bu ürün için henüz bir inceleme yapılmamıştır.

Ürün hakkında soru sormak için Giriş Yapın yada Kayıt Olun.



Son Gezdiğiniz Ürünler