Broşür ile 10 Adımda Potansiyel Müşterilerinizi Kendinize Çekin



Son derece fonksiyonel bir reklam ve tanımı metodu olan broşürleri nasıl daha ilgi çekici bir hale getirebileceğinizi hiç merak ettiniz mi? O zaman sizin için hazırladığımız blog yazımızı okumak adına rahat bir konum alın ve kısa kısa notlar alabilmek adına da kâğıt ve kaleminizi hazır edin.

Piyasaya sunmak istediğiniz yeni ürününüzü ya da çalışmalarınızı potansiyel müşterilerinize tanıtmak, satışlarınızı arttırmak adına broşür hazırlatmayı düşünüyorsanız, büyük ihtimalle potansiyel müşterinizde nasıl pozitif dönüşler alacağınızı merak ediyorsunuzdur. Çünkü broşür tasarlamak uzun ve meşakkatli bir iştir. Bu yüzden yazılı metnin hazırlanması, görsellerin hazırlanması, tasarım, basım ve bütün bunlar için geçen zamandır. Böyle zorlu bir sürecin sonunda da doğal olarak çabalarınızın karşılığını almak istiyorsunuz.

Ancak bu süreci çok daha rahat bir şekilde geçirmenin farklı yöntemleri de yok değil. Mesela, brosur.com.tr adresini ziyaret ederek internet sitemiz üzerinden hazır broşür taslaklarından dahi faydalanma imkanına ulaşabilir ve bu zorlu zamanları son derece pratik ve eğlenceli bir duruma getirebilirsiniz. Bizler de sizlere, bu meşakkatli süreci pratikleşecek ve broşürlerinizi daha etkili bir duruma getirmenize yardımcı olacak birkaç ipucu sunuyoruz.

Müşteri Hacminizi Arttıracak 10 İpucu

Müşterilerinizi İyi Tanıyın

Broşürünüzü nasıl yapacağınıza karar vermeden önce, müşterilerinin nasıl bir profile sahip olduğunu iyi anlayın. Pazarladığınız ürün ya da verdiğiniz hizmeti neden almak istesinler? Müşterilere etkili bir biçimde ulaşmanız hususunda en önemli faktör nedir? Ürün ya da hizmetleriniz müşterilere nasıl avantajlar sağlıyor? Broşürü hazırlatmadan önce, bu tarz soruların yanıtlarını muhakkak bilmeniz gerekir.

Broşürünüzü İlgi Çekici Öğelerle Planlayın

Bir broşürü etkili kılan, bu dört etkendir: Broşür ilgi çekmelidir, metni okutacak kadar farklı olmalıdır, pazarlanan ürünü ya da hizmeti almak adına talep uyandırmalıdır ve müşterileri faaliyete geçirmelidir. En güzel broşür tasarımları ve örnekleri sayfamızı ziyaret ederek onlarca tasarımı kolayca inceleyebilirsiniz.

Broşürün Ön Kısmında Firma Binasının Görseli Yer Almamalıdır

Müşterilerinize son derece büyük ve ciddi bir firma olduğunuzu göstermek isteyebilirsiniz. Bu da normaldir. Fakat müşterileriniz, sizin firmanızın binası ya da binanın ne kadar büyük olduğu ile ilgilenmez. İlgilendikleri tek şeyi sunmuş olduğunuz ürün ya da hizmetlerin gereksinimlerine hangi oranda cevap verdiğidir. Broşür üzerindeki yeri, böyle bir biçimde harcamanız gerek yoktur.

Konudan Uzaklaşmayın, Faydaya Odaklanın

Müşterileriniz, firma binanız ile ilgilenmedikleri gibi firmanın kendisi veya sunmuş olduğunuz diğer ürünlerle de ilgilenmeyebilir. Yalnızca gereksinimlerine uygun ürünler dikkatlerini çeker. Broşür de bir pazarlama metodu olduğu için direk hedefe yönelmelisiniz. Yani diğer bir deyimle, müşteri kitlenizin dikkatini çekmek adına onlara, sizin sunmuş olduğunuz ürün ya da hizmetleri seçmeleri durumunda nasıl bir yarar elde edeceklerini anlatmalısınız.

Potansiyel Müşterilerinizin Dikkatini Çekebilecek Başlıklar veya Görsellerden Faydalanın

Müşteriler genellikle, broşürleri kısa süre içerisinde okur ve bu süre içerisinde ürünü satın alıp almayacağına karar verir. Eğer broşürünüzün ön kısmında kullanmış olduğunuz başlık ya da görseller sıkıcı ise, hedef kitleniz muhakkak ürününüz ile ilgilenmez ve broşürü çöpe atar. Bundan dolayı, özellikle de broşürün ön kısmında ilgi çekici slogan ve görseller kullanmalısınız.

Broşürün İç Kısımlarda Ürününüz veya Hizmetinizin Avantajlarını Sıralayın

Broşürün ön kısmında etkilenen ve içeriğini merak eden hedef kitlenin yapacağı bir sonraki adım, iç kısımlarda yer alan maddeleri incelemek olur. Önceden söylediğimiz gibi müşteriler, sunmuş olduğunuz ürünün onlara nasıl bir yarar sağlayacağıyla ilgilenir. Bu yararları kısaca maddeleyerek özetleyebilirsiniz. Nasıl bir çalışma istediğinizden önce aklınızdaki yerleşime uygun tasarım için mutlaka el ilanı baskı ölçülerini kontrol etmeyi unutmayınız.

Vermiş Olduğunuz Hizmet Ya da Satış Sunduğunuz Ürünün Ana Özelliklerine Dikkat Çekin

Broşürler, kısa süre içerisinde ilgi çekecek ve satın alma eylemini tetikleyecek biçimde tasarlanmalıdır. Satın alma isteğini tetiklemek adına, broşürde yer alan ürün ya da ürünlerin en ana özelliklerine özet bir şekilde broşürün iç kısımlarında yer vermelisiniz.

Broşürü Okuduktan Sonra Potansiyel Müşterinizin Ne Yapacağını Muhakkak Belirtmelisiniz

Buraya kadar vermiş olduğumuz ipuçlarını denediniz ve hedef kitlenizin satışa sunduğunuz ürüne ilgi duymasını sağladınız. Bundan sonraki aşamanız, ürünü ya da hizmeti satın almak adına müşterilerinizin ne yapmasını gerektirdiğini onlara anlatmanız gerekir. Müşterilerinizin söz konusu ürünleri nereden ve nasıl satın alacaklarını kesin bir biçimde belirtmeniz gerekir.

Potansiyel Müşterilerinizin Faaliyet Geçmesi Adında Onlara Geçerli ve Uygun Bir Teklif Verin

Müşterileriniz 5 saniye içinde satın almaya karar verdiği ürüne erişmek adına ne yapacağınız bilemez ise, o müşterileri kaybetmeniz kaçınılmaz olur. Tüm uğraşların boşa gitmesini kimse istemez. Bu sebeple hedef kitlenizin reddetmeyeceği uygun teklifler sunun ve bu tekliflere broşür üzerinde muhakkak yer verin. Mesela, belli bir tarihe dek ilgili üründen indirimli bir şekilde faydalanabileceklerini ya da kampanyalı ürünlere sahip olabileceklerini yazın.

Potansiyel Müşteriniz Size Kolayca Erişebilmeli

Broşürde telefon, adres, web sitesi gibi iletişim bilgilerine eksiksiz bir biçimde yer vermelisiniz. Sosyal medya profillerinizi ya da QR kodunu da broşüre ilave edebilirsiniz. Sizler de firmanız ya da kendiniz için broşür ihtiyaçlarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Uygun broşür fiyatları ile ihtiyaçlarınızı karşılamak adına brosur.com. tr internet sitemizi ziyaret edebilir, farklı tasarım seçeneklerimizden yararlanabilirsiniz. Oluşturmak istediğiniz tasarımı bizlerle paylaştıktan sonra broşürlerinizi işleme koyuyor ve basmaya başlıyoruz.

Müşterilerinizin ilgisini çekmek istediğinizde, ürünlerinizi daha fazla kişiye ulaştırmak istediğinizde broşürlere başvurabilirsiniz. Vakit kaybetmeden web sayfamızı inceleyin ve nasıl bir broşür istediğinize dair bizimle iletişime geçin.



Bu Blog Yazılarımız da İlginizi Çekebilir
Kartvizit Örnekleri : 14 İlham Verici Tasarım Fikri!

Kartvizitler günümüzde bir işletmenin tanıtım aracından çok daha fazlası hale geldi. Şimdi birb...

Amerikan servis baskı nedir? Ne için kullanılır?

Amerikan servis baskı çok pratik bir ürün olup yemek sektöründe her geçen gün ...

Sosyal Medyada Dikkat Çekmek İçin Etkili Tasarım Nasıl Hazırlanır?

Günümüzde sosyal medya araçları bir ihtiyaç haline gelmiştir. Sosyal platform toplumun...

3 Boyutlu Yazıcılar

Üç boyutlu yazıcılar günümüzde oldukça yaygın olarak kullanılması tercih edilen ale...

Üye Ol

Lütfen zorunlu alanları doldurunuz.

Üye Giriş
Üye Girişi

Şifre Yenileme Talebi
Whatsapp Destek Hattı
Whatsapp
Hemen Ara WhatsApp